Friday, July 30, 2010

I love Bites ;DD


hellohello . Im bored . But , let start . haha . Hm , i just finished reading Nayliee's blog . Weyh . why laa pergi tulis about me . And that pic is soo damn ugly , man . Please delete that post . HAHA . Fine ah , nk delete ke tk nk its up to youu . I dont mind . I just finished chatting with this girl . Haha . Dia tengah hyper XDD . Omg . I think im being emo just now . Ew . E ! Haha , i dnt knw why laah . I looked at those pictures kat SKDOJ , i feel something weird . Ishk . I miss them :( Dah laa masa tuh tengah dengar lagu i swear this time i mean it - mayday parade . then , lagu tuh macam emo skit . Ew . Haha . Seriously , i hate emo dudes and emo girls . No lie . Haha . Weird rite ? LOL . Okaay , i think that feeling datang balik -.- God , i miss you guyssss :) Guys , bila nak hang out XD haha . phft . LMFAO . Haih . My bro tengah bising gilaa nih -.-' Woi , diam laaah ! I guess its true that old friends are still awesome . But , i love my new friends . Heeee :) Whaat ? I baik whaaaat XD . haha . Okay , i crap a lot rite now . Haha . Oh , i just checked my twitter . 2 new followers ! Haha . Cehh , tuh pun nk happy -.- Haha . I love Bites . So , to all the human out there , haha . Beware . I bite :p Haha . Okaaayokaaay . Alaaa , Anees tk online pun :( Hm . I miss her a lot and nayliee too : ) Haih , i miss all of them . Except yang kat SMK 13 tuh , tk laaa . Harihari jumpa diaorg . Haha . Oh , dude . Siapa cakap i dah kwn dgn budak tuh ? Sumpah , i tk kwn dgn dia lagi . Man , tk tahu kenapa i cant forgive her . Hm , so if u nk kwn dgn dia , kawanlaah . I tk nk . Dont even think about it XD Oh , god . Monday ada bacaan Yassin . Yay ! Er , haha . Phft . I hv to sit at the back . at the back , man . HAHA . i dnt like duduk depan . Phft . Tengok kiri , nmpk boys XD , tk nk laaah XD . haha . OKaaay . I better off . haha . I guess malam nih i tk on kott . If i on , pun maybe at 12 am . HAHA . Tk tahu laaah . byeeeeeeeeeeee ;]

No comments:

Post a Comment