Saturday, April 9, 2011

just because of Pink and Twitter .

hello . k , sumpah tkde mood sekarang . rasa nak bunuh that someone . ee , babi sial kau . sumpah aku cakap . aku tkde mood lagi kau buat aku marah semua benda . kau pernah rasa tk bila kau sakit hati , then orang buat kau marah semua benda . apa kau rasa ? seriously , apa kau rasa ? rasa mcm nak bunuh orang kan ? seriously , tu apa yang aku rasa sekarang . if aku tgh bad mood , i take things seriously . even aku pernah buat kat my parents and even adik aku . adik aku kena teruk . k , whay am i talking in bahasa ? *cough* i take things seriously when im not in a mood . i was born that way . accept me in that way . if you cant , k go die . in my case tdy , i was sooo pissed off . aku langsung tk kutuk rihanna , tk pernah k , aku tk ckp benda buruk pasal dia . yang tetiba korang bijak sangat nak kutuk Pink dulu pahal ? korang yang start dulu en . bijaksana mcm albert einstein sial . BIJAK NAK MATI . i knw pink is just an artist , bt she's my fav artist . k , last year , i cried just because of nick jonas . ikaa and alea insulted them . yeah , i cried . i take things seriously k . that's just the way i am . and not only bcause of this insult thingy . there's something else yang buat aku tkde mood . knew on Twitter . k , shssh . jangan ckp pasal tu . i hate it , ok . i can't control my anger when im not in a mood . that's just me . if you cant accept me that way , whatev . i dnt care what people say about me . that's just me . Allah created me like that . that's my personality , my character . just , accept me . and thnks guys for making me so pissed off and sad . appreciate it .

No comments:

Post a Comment