Friday, December 10, 2010

TAK ADA LIFE XD

ok , so this is a coneversation between me , aqilah and also Iman . We're lifeless though :) Just read it XD

Arina Suhaila aku tau cara tuka yg lama blek !
3 hours ago via Facebook Mobile · LikeUnlike

Aina Nadiah macam mana ?
2 hours ago · LikeUnlike

Arina Suhaila tp kemungkinan dye delete semua gmbr kau,information n ape tah
2 hours ago via Facebook Mobile · LikeUnlike

Aina Nadiah then , tk payah XD
2 hours ago · LikeUnlike

Aqilah Ayub sibuk je arina . ini wall aku XDDDD aina , haah !
about an hour ago · UnlikeLike · 1 personYou like this.

Aina Nadiah hahaha . eh , buukk . kamu udaah maju yaa ? kamuuu udah ada itu tamb-lerr ? XD
about an hour ago · LikeUnlike

Aqilah Ayub yaaa , mana kamuk tahu ? bangga amat sih gue XD
about an hour ago · LikeUnlike

Aina Nadiah yaa . kamu ikutin (follow) aku donggggg . bila sihh kamu merekanyaa ? ( create ) haha
about an hour ago · LikeUnlike

Aqilah Ayub HAHAHAHA , yaaa udaah lamaaa kok ,.dalamm seminggu lepas ? XDudaaah kann ? kamukk bagi itu ape itu email edres ? ape itu yg di atas tuu ? (link) XD
about an hour ago · LikeUnlike

Aina Nadiah itu namanyaa sarang(web)site . itu alaamat untuk internet gituu . kitakan alamat rumah . yaa . dunia udah maju lahh . ada itu gem (game ) pokoknya banyak la XDD
about an hour ago · LikeUnlike

Aqilah Ayub HAHAHAh .. ahaah . baabiiii XD sarangg ? ohh baru guee tahuu donggg XD
about an hour ago · LikeUnlike

Aina Nadiah yaaa emang sihhh . ehh , kamu udah dgr itu lagu ' bila aku bersama kamu ' ( when im with you ) Faber Castle Drive ( Faber Drive ) . enakk kaaan ? XD
about an hour ago · LikeUnlike

Aqilah Ayub HAHA , belumm dongg . yaaa youtubbe guee mcm siht ( shit ) XD
about an hour ago · LikeUnlike

Aina Nadiah yaaaa . gi mana nii ? lagunyaa enak amat . hingga dijilat lidah XD eh , mejilat jari . hahaha . cepatin dengeran dongggg
about an hour ago · LikeUnlike

Aqilah Ayub aaaahh . leteerr lah (later) XD aku pasti nnti akuu menjilat kepala XD
59 minutes ago · UnlikeLike · 1 personLoading...

Aina Nadiah ohh . boleh ajaaa sihhhh . nanti , kamu degerinnyaaa . duhh , jangan jilat kepala . nanti bnyk air leyor ( liur ) . XDD
55 minutes ago · LikeUnlike

Aqilah Ayub AAHAHAH , yaa udaah , leterr gue tgkk yaa ?
49 minutes ago · LikeUnlike

Aina Nadiah iyaaa iyaaa iyaaa iyaaa ( iyiyiyiyi ) XDDDD
49 minutes ago · LikeUnlike

Aqilah Ayub micing you micing you HAHAHAHAHAHA
46 minutes ago · UnlikeLike · 1 personLoading...

Aina Nadiah evely our off the deyy iyaa iyaa iyaa XD
45 minutes ago · LikeUnlike

Aqilah Ayub HAHAHAH . wadduh lagu lain lah dongg , uhmm . babi a laik it kom on ant gif mee sam more XD ( baby i like it , common and give me some more XD )
42 minutes ago · UnlikeLike · 1 personLoading...

Aina Nadiah HAHAHAHA . lagu ni , a deyy widaud you ish laix a ear widaud rein ( a day without you is like a year without rain ) XDDD
40 minutes ago · LikeUnlike

Aqilah Ayub AHAHAHAHHAH A. weyt a minit . ( wait a minute ) , bukann itu laguu nyaa sii arina sumarokoyo ? waduuh waduhh
39 minutes ago · LikeUnlike

Aina Nadiah yaaa udah sihh . lagu ini ajaa ahh . eveyliting kame netrelly , et kame netrelly , wen you wid me babi ( naturally - selena gomez ) XDDD
37 minutes ago · LikeUnlike

Safira Achdiat You guys are the best . XD
37 minutes ago · UnlikeLike · 2 peopleLoading...

Aina Nadiah oh . thank ish thank ish XDD
36 minutes ago · LikeUnlike

Aqilah Ayub aina : HAHAH . wadduh akuu sukaa banget lagu ini , cos babi tunaaaiiittt der deejey folin in lef er gayn -usher XD
35 minutes ago · UnlikeLike · 2 peopleLoading...

Aqilah Ayub iman : oh biasa XD
35 minutes ago · LikeUnlike

Safira Achdiat ahahahahahaahahahahahah
34 minutes ago · LikeUnlike

Aina Nadiah HAHAHAH . SYIAL . akunyaa suka bangat shi lagu ini , sed thes anater one luk laike en mai ais , mai purse lerve got mai hat on de fest taime and i wash like babibabibabi ohhh ( baby - bieber ) XDD
32 minutes ago · LikeUnlike · 1 personLoading...

Safira Achdiat XD
31 minutes ago · LikeUnlike

Aqilah Ayub AAHAHHA . ohh guee jugakk sukaa banget lagu ituu . adaa adaa laguu jus dalam tin XD ( justin ) u semail i smell XD
30 minutes ago · UnlikeLike · 2 peopleLoading...

Aina Nadiah hahahaha . aku suka juga lagu itttuu . tp lagu ini paverat aku , en mai hat , i shee you ovel me ( jason derulo ) XD
28 minutes ago · LikeUnlike

Safira Achdiat ahahahaha , ohmaaaaaaigggggaaaaaaad . i cain't setop laping XD
27 minutes ago · UnlikeLike · 2 peopleLoading...

Aqilah Ayub AHAHAHAHA . gue suka jugakk adaa satuu lagu ituu , apaa yaa , benterr , guek cari dlmm u tub , *2 hari kemudian XDyaaaa . lagu ini donggg , u ken b 2 ker ful eni mor XD ( paramore )
26 minutes ago · UnlikeLike · 1 personLoading...

Aina Nadiah ohhh . aku suka amat lagi itttu . aku suka lagu ini jugakk , ignolance ish yr new breastfriend , ignolance ish yr new breastfriend XDDDDD
25 minutes ago · LikeUnlike

Safira Achdiat ahahha , waduuh . yuo gaiys . i cain't setop laping . helllep . i fa all doawn chaa ir . XD
24 minutes ago · UnlikeLike · 1 personLoading...

Aqilah Ayub AAAHAHAHABABIII XD adaa itu sattu laagu kaan , bising amaat . ngak hbis hbis tanyaaa org siapa aku siapa aku XDDDD - nick jonas XD
23 minutes ago · LikeUnlike · 1 personLoading...

Aina Nadiah NICK JONAS TK MAIN LA , LAHABI :P
22 minutes ago · LikeUnlike

Safira Achdiat Hahaha , yaudaah . org itu bodohh siih . enggak tau shaipa nya sendiri XD
23 minutes ago · LikeUnlike · 1 personLoading...

Aqilah Ayub AHAHAAHAAHAHAHAHA . okey okey maafin gue yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? XDDD
22 minutes ago · UnlikeLike · 1 personLoading...

Safira Achdiat Hahahahahaha , enngggaak perlu shiiii .
22 minutes ago · LikeUnlike · 1 personLoading...

Safira Achdiat kok , aqilah . Waai you no no Onn M+S+N ?
21 minutes ago · LikeUnlike

Aina Nadiah ehh . aku ada ini lagu , cost yor amaching , jus the way you sluar XDD - bruno mars
21 minutes ago · LikeUnlike · 1 personLoading...

Safira Achdiat i kow iiiaam amaching . Gue malu shii . Ish , setop laah kamu inii
19 minutes ago · LikeUnlike · 1 personLoading...

Aqilah Ayub iman : ape itu msn ? nms gue tahuu sonnggg eh , donngg XD aina : sluar ? BABBII XDDDDD lagu inii ! kos yor hot ant yor kol u in ant yor aut yor ap ant yor daun XD - katy perry

Safira Achdiat menagapa shii kamu semua ngomomg aku cantik . isssh , gue malu lah XD
18 minutes ago · UnlikeLike · 1 personLoading...

Aina Nadiah yaaa . lagu ini jugaa , tingting of you . wat you sod doo , oh , im tingting of youuu XDDDD
18 minutes ago · LikeUnlike · 2 peopleLoading...

Safira Achdiat iiiaam ho ot , yor col .agahahahahahahaah . lagu favarite aku shii . _ jonas brothers XD
15 minutes ago · UnlikeLike · 1 personLoading...

Aqilah Ayub WEH . tetibe iman nyampuk ? XDHAHAHAHAHAHA . ngakk usaaah piinn dongg .nnti akuu belii blue box , ( patutnye red box ) untuk kamu ya ?
14 minutes ago · UnlikeLike · 2 peopleLoading...

Aina Nadiah apa kau ckp ni , Aqilah ? XDDDDDD
13 minutes ago · LikeUnlike · 1 personLoading...

Safira Achdiat Hahaha , sorri yah bukk . Saya shi , anak angkat org India . saya anak angkat XD
13 minutes ago · LikeUnlike

Aina Nadiah saya angkat anak sayaa XD
13 minutes ago · LikeUnlike · 1 personLoading...

Aqilah Ayub waddduh . org india ? tapi kok kata dlm bahasa endon ?
13 minutes ago · UnlikeLike · 1 personLoading...

Aina Nadiah eyaaa yaaaa . duhh , orang apa an sih ini ? orang indidon XDD
12 minutes ago · LikeUnlike · 1 personLoading...

Aqilah Ayub kau angkat anak kau ? anak yuganesh yaa buk ?XD
12 minutes ago · UnlikeLike · 1 personLoading...

Safira Achdiat Hahahahahha . lawak siaal XDAina Nadiah bukan yuganesh . sharon terus dongg XD
12 minutes ago · LikeUnlike · 1 personLoading...

Aina Nadiah iman , kamu itu yg berlakon itu cerita ' Indiana Indon ' yaa ? XDDD
11 minutes ago · UnlikeLike · 2 peopleLoading...

Safira Achdiat HAHAHAHAAH , iyaaah . Sedih gue . Terkejut sampai kene tamparin oleh cikgu jaya . kerana shaya tahu ayah saya yuganesh XD
11 minutes ago · UnlikeLike · 2 peopleYou and Aqilah Ayub like this.

Aqilah Ayub HAHAHAHAHAH lain kalii ya imanann , kamuu kalau mahu cri hartaa , carii guee duluu donggg XD
10 minutes ago · LikeUnlike · 1 personLoading...

Aina Nadiah aku malas nk cari harta . kamu cari , dapat harta pastu charing marrying dongg XD
10 minutes ago · LikeUnlike · 1 personLoading...

Safira Achdiat Hahaha , Hmmm . Shaya sedih jugak . bila gue tahu , yuganesh nya , gay dgn gaurd sekolah kita D:Aqilah Ayub AHAHAHA . yes . butulll XD cherry is cerry XD
9 minutes ago · LikeUnlike

Aina Nadiah HAHAHAHAHAHAHAHA . cherrying is kaling XD
8 minutes ago · LikeUnlike

Safira Achdiat kok , kamu dua enngak bosan ?
8 minutes ago · LikeUnlike

Aqilah Ayub ainaa , gue rasaaa kan , imann ckp sorang sorang ah XD kiteorg ckp pasallharta , dia ckp pasal yuganesh semua XD
7 minutes ago · UnlikeLike · 2 peopleLoading...

Aina Nadiah HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH . AQILAH , AKUNYAAA VERCAYA 0.10 % XDDD
7 minutes ago · LikeUnlike

Safira Achdiat Boodoooh . Haaa
6 minutes ago · LikeUnlike · 1 personAqilah Ayub likes this.

Aqilah Ayub HAHAH XD kamuk berduaaa , sayaaan yaa mahu opplainn . mahu sambung kerja di pasar malem jual ikan , sekilo 10 XD gud nait XD
6 minutes ago · LikeUnlike

Safira Achdiat ahahahha , gud nait . aqilaah . baikbaik yaaah . jgn kene culiik oleh banglaa ;)
5 minutes ago · UnlikeLike · 1 personLoading...

Aina Nadiah yaaa . kerja yaaa bukk XD . maleeeeeem XD
5 minutes ago · LikeUnlike

No comments:

Post a Comment